Υποβλήθηκε από Administrator στις Κυρ, 02/09/2018 - 6:12μμ.
του Θεόδωρου Ι. Ρηγινιώτη, Θεολόγου
Η δομή της θείας λειτουργίας είναι τέτοια, ώστε να συνιστά συμβολική επανάληψη της ζωής του Χριστού, από τη γέννηση ώς την ανάστασή Του. Υπάρχει όμως και μια δεύτερη, βαθύτερη ερμηνεία της, σύμφωνα με την οποία είναι συμβολισμός (προεικόνιση) της δευτέρας παρουσίας και της Βασιλείας του Θεού.
Υποβλήθηκε από Βελησσαρίου στις Δευ, 05/06/2017 - 1:52πμ.
του Μητροπολίτου Προικοννήσου Ιωσήφ
«Θεέ μου…Είμαι πεσμένος… Σήκωσέ με. Ανάστησέ με. Σώσε με!…». Κατά την «έσχατη» και «μεγάλη» και «σωτήρια» ημέρα της Πεντηκοστής, κατά την οποία μας αποκαλύφθηκε και προσκυνούμε και δοξάζουμε το μέγα μυστήριο της Αγίας και Ομοουσίου και Ζωοποιού και Αδιαιρέτου και Ασυγχύτου Τριάδας, του Ενός και Μοναδικού Θεού.
Υποβλήθηκε από Administrator στις Κυρ, 19/03/2017 - 2:17πμ.
Ο π. Αλέξανδρος Σμέμαν μιλάει για την Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως και το βαθύτερο νόημα που περιέχει.
Υποβλήθηκε από Administrator στις Δευ, 22/08/2016 - 12:08πμ.
Του π. Γεωργίου Καψάνη, της ιεράς μονής Οσίου Γρηγορίου (Άγιο Όρος)
Υποβλήθηκε από Βελησσαρίου στις Δευ, 20/06/2016 - 1:27πμ.
Τι άλλαξε στην Εκκλησία της Καινής Διαθήκης με την Πεντηκοστή;
Του π. Ιωάννη Ρωμανίδη
Πηγή: "Εμπειρική Δογματική της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας κατά τις προφορικές παραδόσεις του π. Ι. Ρωμανίδη". Τόμος Β΄.
Του σεβ. Μητρ. Ναυπάκτου και αγ. Βλασίου Ιεροθέου. Από ΟΟΔΕ.
Ο Χριστός, μετά την Ανάληψή Του στους ουρανούς, σύμφωνα με την βεβαίωσή Του, έστειλε, την πεντηκοστή ημέρα από την Ανάστασή Του και την δεκάτη από την Ανάληψή Του, το Άγιον Πνεύμα, το οποίο εκπορεύεται από τον Πατέρα.